fredag 15 juni 2012

Red Bull och Rödvin, en oväntad kombo som är en överraskande god fredagsdrink!

Överraskande fredagsdrink
Man kan verkligen inte tro det, men den här drinken är faktiskt väldigt god! Min vän Michaela rekommenderade denna så jag var tvungen att testa och jag kan lova att jag var skeptisk. Tror bara jag druckit Redbull en gång tidigare. Men jag måste erkänna att jag blev väldigt positivt överraskad. Och pigg blir man också, kan ju behövas en fredag...

Recept fredagsdrinken
Hälften rödvin
Hälften Red Bull
Isbitar
Häll upp i ett glas and let the party begin!
Jag och Steffe laddar för 40-års fest.

Ready to go
Kram Lottzy

4 kommentarer:

  1. Hej fina Lottzy.
    Tack för din härliga hälsning inne hos mig...
    Vilket bra tips på drink... Ska jag verkligen testa.. Ålskar ju rödvin och redbull så det kan ju bara bli bra :)
    Ha en fin fredag.
    Kram på dig
    Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du kommer inte ångra dig. Känns lite som en ful drink men i väldigt snygg förpackning ; )

      Radera
  2. Haha, nej vet du vad! Det här törs jag nog inte prova, jag har stora red bull-skräcken och vin är ju gott nog som det är. ;-)

    SvaraRadera
  3. Rosé har vi provat att blanda med apelsinläsk och det var riktigt gott vill vi minnas.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill ta dig tid att lägga en liten kommentar. Alla glada tillrop, tips och idéer mottages tacksamt. Tack på förhand!