fredag 11 maj 2012

Rapsolja på Gunnarshögsgården inhandlades i blåsväder a la Skåne

En god rapsolja till mig!
När vi ändå skulle åka ut på österlenskonstrunda så tyckte mor min att vi kunde svänga inom Gunnarhögsgården och bunkra upp lite rapsprodukter. Trevligt utflyktsmål om inte annat för de har förutom fabriksförsäljing av alla möjliga och omöjliga produkter ett fik och så kan man få kika på tillverkning också. Och det känns verkligen skånskt där så det förslår!


bild.JPG
Skånsk gård med tillverkning, butik och fik. 

Själv köpte jag en rapsolja och en bodylotion eftersom lille V tyckte att den luktade sååå gott = )



En sån här ville lille V ha.
 (Bilden lånade jag från deras hemsida)
Någon som blev nyfiken gå in och kolla på : http://www.gunnarshogsgard.se/
Hur vädret var? Blåsigt och regnigt så klart, det ska ju kännas att man är på den skånska slätten.
Kram Lottzy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill ta dig tid att lägga en liten kommentar. Alla glada tillrop, tips och idéer mottages tacksamt. Tack på förhand!