söndag 23 oktober 2011

Matrapport från Malmö!



Charlotta hugger in.
Var på en fantastisk utbildning i coaching som hölls i Malmö. Som alltid när jag är ute och far så är det ätbara en stor del av upplevelsen. Jag tog med mig två saker från min vistelse denna gång. Jag testade den berömda planksteken på Mando. Skulle nog säga att miljön och stämningen var det som gjorde maten snarare än själva maten. Var där med min fantastiska kollega Charlotta som för övrigt driver en trädgårdsblogg som inte går av för hackor, kolla gärna in den genom att klicka här. Vi hade hur trevligt som helst, lagom möra efter en intensiv dag.


Planka på Mando.

På hotellet  Hotel Temperance fick vi en massa goda fikor en som jag kommer att göra hemma är denna härliga shot med yoghurt, honung och valnötter, så enkelt, snyggt och gott, precis som jag vill ha det :-)
Mumsiga yoghurtshotar.
Over and out från Malmö!
//Lottzy

6 kommentarer:

  1. Gott det där ser ut!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  2. Mando har vi käkat på någon gång, men tycker faktiskt att de har blivit lite sämre med åren...
    Shoten låter ju riktigt god, härligt med nya inspirationer!

    SvaraRadera
  3. Den där yoghurten såg god ut:)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Hej
    Åhh vilken härlig smakresa du gjort, plankstek är alltid underbart :) Och yoghurten såg jättegod ut.
    Smaskigt.
    Ha en härlig dag.
    Kram på dig.
    Jessica

    SvaraRadera
  5. Där fanns det mycket gott på bilderna :D

    SvaraRadera
  6. Vad skönt att Malmö levererar. Dock aldrig varit på Mando, men kanske inte första stället man går till som veg. Shotsen såg ju f ö ursmarriga ut :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill ta dig tid att lägga en liten kommentar. Alla glada tillrop, tips och idéer mottages tacksamt. Tack på förhand!